پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

ارسلان: خوشحالم شرمنده مردم نشدم و با دست پُر به ایران برمی‌گردم/ کار سختی در بزرگسالان دارم

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل
ارسلان: خوشحالم شرمنده مردم نشدم و با دست پُر به ایران برمی‌گردم/ کار سختی در بزرگسالان دارم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: خوشحالم که با کسب مدال برنز شرمنده مردم ایران نشدم و با دست پُر به کشور بر می‌گردم.

خبرگزاری فارس: ارسلان: خوشحالم شرمنده مردم نشدم و با دست پُر به ایران برمی‌گردم/ کار سختی در بزرگسالان دارم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به برزیل، علی ارسلان درباره کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: زحمت زیادی برای حضور در این مسابقات کشیده بودم و با توجه به اینکه سال گذشته هم نتیجه لازم را کسب نکرده بودم و امسال هم آخرین سال حضورم در رده جوانان بود خوشحالم که با کسب مدال برنز شرمنده مردم ایران نشدم و با دست پُر به کشور بر می‌گردم.

وی ادامه داد: البته در دیدار مقابل حریف روس در نیمه نهایی غافلگیر شدم و به اشتباهات خودم باختم و تا به خودم آمدم کشتی تمام شده بود اگر برنامه مربیان را درست اجرا می‌کردم حقم حداقل حضور در فینال بود، اما نشد.

دارنده مدال برنز جوانان جهان تصریح کرد: از زحمات مربیان تیم ملی که در این راه کمک زیادی به من کردند تشکر می کنم و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند و پاسخ اعتماد آنها را داده باشم، اما شرمنده‌ام که نتوانستم با مدالی خوش رنگ تر زحمات آنها را جبران کنم. از زحمات خانواده و پدر و مادرم هم تشکر می‌کنم که پشتیبان و مشوق اصلی من در این راه بودند و امیدوارم توانسته باشم دل آنها را شاد کنم.

ارسلان درباره حضورش در رده سنی بزرگسالان گفت: کار سختی در رده سنی بزرگسالان دارم چرا که حریفان بسیار با تجربه تر از من هستند و باید با حریفان نامداری رقابت کنم، اما تمام تلاشم را می کنم تا با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتم بتوانم جا پای بزرگان این وزن در تیم ملی بزرگسالان بگذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.