پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

درخواست فدراسیون والیبال از تیم بانک سرمایه؛ یک شخصیت حقوقی معرفی کنید

پورحسن: دلم نمی‌خواهد حق بازیکنان ضایع شود
درخواست فدراسیون والیبال از تیم بانک سرمایه؛ یک شخصیت حقوقی معرفی کنید

فدراسیون والیبال ایران از مسئولان بانک سرمایه درخواست کرد تا قراردادهای بازیکنان را یک شخصیت حقوقی امضا کند.

خبرگزاری فارس: درخواست فدراسیون والیبال از تیم بانک سرمایه؛ یک شخصیت حقوقی معرفی کنید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اخیراً تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده و مسئولان این بانک یک نفر را به عنوان نماینده تام‌الاختیار معرفی کرده‌اند که این اقدام از طرف فدراسیون چندان مورد تایید قرار نگرفته است.

منوچهر پورحسن با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سال گذشته تیم وزارت دفاع، فرهاد نفرزاده را به عنوان نماینده خود معرفی کرد و هنوز یک ریال هم به بازیکنانش نداده است. من که نمی‌توانم بروم از نفرزاده درخواست پول کنم.

وی با بیان اینکه دلم نمی‌خواهد حق بازیکنان ضایع شود، ادامه داد: اگر خدایی نکرده سال آینده بازیکنان با بانک سرمایه به مشکل بخورند من باید با چه کسی برای رفع مشکلات مذاکره کنم؟ قطعاً آن زمان مسئولان بانک هم به من می‌گویند هرکسی قراردادها را امضا کرده است باید پولش را هم بدهد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: بانک سرمایه تشکیلات دارد، اما یک نفر را به عنوان نماینده تام‌الاختیار معرفی کرده است، اما در باشگاه ثامن آزادمنجیری به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند و رضایی مدیر تیم‌های والیبال است و ما با آزاد منجیری مکاتبه کرده و مشکلات را مطرح می‌کنیم.

پورحسن ادامه داد: از مسئولان بانک سرمایه خواسته‌ام که یک شخصیت حقوقی قراردادها را امضا کند تا مشکلی ایجاد نشود.  هرکسی اعتبار دارد، اما بحث مالی کمی متفاوت است وگرنه من هم می‌توانم با هر بازیکنی قرارداد امضا کنم. اگر بانکی‌ها خودشان وارد ماجرا شوند شرایط فرق می‌کند و ما خیالمان راحت‌تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.